Shop Mobile More Submit  Join Login

Jacky-Bunny has limited the viewing of this artwork
to members of the DeviantArt community only.

You can log in or become a member for FREE!

BEWARE! CREEPY BARBIE DOG STARES INTO YOUR SOUL!
Add a Comment:
 
:iconskullendrious:
Skullendrious Featured By Owner Jul 16, 2016  Student General Artist
....*kicks it in the air, shoots it with an ak-47, burns it with a giant flamethrower, then explodes the shit our of it with dynamite, c4, and fireworks to make it looks pretty*
Reply
:iconsupersmashlexi:
SuperSmashLexi Featured By Owner Apr 23, 2016  Professional Writer
LOL HIS FACE
Reply
:iconumbreveon:
UmbreVeon Featured By Owner Dec 21, 2015  Hobbyist General Artist
Well this is a cute thing.
Reply
:iconoumix:
oumix Featured By Owner Dec 19, 2015  Hobbyist
guys help i think it wants to kill me
Reply
:iconilikecookies23:
ilikecookies23 Featured By Owner Dec 12, 2015  Professional General Artist
Behold
 The dog that has lead paint covered shit.
Reply
:iconblackwhite101:
BlackWhite101 Featured By Owner Dec 10, 2015  Hobbyist Artist
it's Taffy i-int it
Reply
:iconsassycatt23:
Sassycatt23 Featured By Owner Nov 28, 2015  Student
I knew it its from barbie but its the cartoons lol
Reply
:iconjacky-bunny:
Jacky-Bunny Featured By Owner Nov 28, 2015  Hobbyist Digital Artist
that was based on the movie but on a package you can buy (with the figures in it)
Reply
:iconsassycatt23:
Sassycatt23 Featured By Owner Nov 28, 2015  Student
Ok thx for telling me
Reply
:iconscarffinn:
Scarffinn Featured By Owner Nov 24, 2015  Hobbyist General Artist
Omg 
Reply
:iconsmolwolfee:
SmolWolfee Featured By Owner Nov 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
wat...
oh btw have u ever heard of.... UNDERTALE????
Reply
:iconjacky-bunny:
Jacky-Bunny Featured By Owner Nov 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
yes. don't like it (and hard not to hear about it since DA is spammed full of it hahaha)
Reply
:iconsmolwolfee:
SmolWolfee Featured By Owner Nov 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
ya, it IS kinda everywhere
*stares at profile pic*
...
Reply
:iconjoshiepopop:
joshiepopop Featured By Owner Nov 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
O.o


...




KILL IT WITH FIRE
Reply
:icongunvoltfan101:
gunvoltfan101 Featured By Owner Dec 9, 2015
yea!!!!!!!!
Reply
:iconjoshiepopop:
joshiepopop Featured By Owner Dec 9, 2015  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:iconellsbels:
Ellsbels Featured By Owner Nov 20, 2015  Student General Artist
Nightmare fuel 
Reply
:iconjenndylyon:
JeNnDyLyOn Featured By Owner Nov 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
NONONONONOOOO! WWHHHYYYYY?!?!? D8
Reply
:icontrekatu:
trekatu Featured By Owner Nov 20, 2015  Hobbyist Artist
KILL IT WITH GABEN.
Reply
:iconsilvernaiky:
SilverNaiky Featured By Owner Nov 20, 2015  Hobbyist General Artist
Omg....I'm starting to be a little scared by that face...('O v o)
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
November 20, 2015
Image Size
3.1 KB
Resolution
50×50
Thumb

Stats

Views
1,596
Favourites
62 (who?)
Comments
20
×